مکان تبلیغات شما مکان تبلیغات شما
زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 10:45 بعد از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

مکان تبلیغات شما مکان تبلیغات شما مکان تبلیغات شما مکان تبلیغات شما
پاسخ جدید
نویسنده پیام
seyedmohamad
آنلاین

ارسال‌ها : 48
عضویت: 4 /7 /1394
تشکرها : 6
تشکر شده : 4
افشاگری‌ تاج‌ درباره‌ درخواست‌ عجیب کادرفنی تیم‌ ملی
رییس سازمان لیگ پرده از رازی بزرگ برداشت و اعلام کرد پیش از بازی راه آهن- سپاهان از طرف تیم ملی با او تماس گرفته شد و از او خواسته شد که میلاد محمدی بازی نکند.
به گزارش \"ورزش سه\"، به گزارش ورزش سه، میلاد محمدی روز چهارشنبه در لیست کی روش برای بازی با ترکمنستان و گوام حضور داشت اما به یکباره روز پنجشنبه و بعد از بازی سپاهان- راه آهن در مرحله یک چهارم نهایی از تیم ملی خط خورد و میثم مجیدی جایگزین او شد. اتفاقی که اما و اگرهای زیادی را در ذهن هواداران فوتبال به وجود آورد.
مهدی تاج در این باره به خبرنگار ما می گوید: شب قبل از بازی از من خواسته شد که میلاد محمدی بازی نکند. البته من قبول نکردم چون باشگاه راه آهن حقش است که از بازیکنانش استفاده کند.
او ادامه داد: اگر من قبول می کردم این اتفاق بیفتد دوباره بحث باند اصفهانی و حمایت از سپاهان مطرح می شد و البته ما نخواستیم باشگاه راه آهن از حق مسلمش محروم کنیم.
رییس سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا رفتار کی روش با باشگاه های لیگ برتری درست است یا نه هم گفت: من نمی خواهم به این بحث ورود کنم و فقط آن چیزی که اتفاق افتاده بود را صادقانه گفتم.
با این وصف مشخص است که علت اصلی خط خوردن محمدی از تیم ملی بازی کردن او در بازی جام جذفی در روز پنجشنبه بوده است. اتفاقی که انتقادات زیادی را متوجه کارلوس کی روش کرده است .

امضا کاربر
*چون شکر:شیرین و،چون گوهر:زبان پارسی ست///فارسی،فرهنگی و آیین و نشان پارسی ست*
*بر سر یاران افغان و بلوچ آذری///شاخ پر بار زبان پرتوان پارسی ست*
*وحدت کرد و لر و تاجیک در ایران زمین///از زبان مشترک با دودمان پارسی ست*
*این زبان مادری همچون نشانی از پدر///خار چشم ناتوان دشمنان پارسی ست*


شنبه 16 آبان 1394 - 21:16
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.